Contact

Bedrijfsnaam: DN Handelsonderneming

Kvk nummer: 88780694

Btw nummer: NL004647953B37

Locatie: Beatrixstraat 18 Heesch 5384KE (geen bezoekadress)

Emailadres: dnhandelsonderneming@gmail.com

Telefoon nummer: 0642541948

Voor vragen over onze winkels en de artikelen kun je altijd contact opnemen met DN Meubels klantenservice:

  • Telefonisch van ma t/m vr : 12:00 – 20.00 uur
  • WhatsApp van ma t/m zo : 12:00 – 20:00 uur
  • E-mail: Altijd open 

Artikel 1. Toepasselijkheid

Wanneer je iets koopt bij DN Meubels, doe je zaken met ons. Daarom willen we graag een aantal zaken met je afspreken. Deze afspraken worden gemaakt tussen jou en DN Meubels. Omdat DN Meubels een Nederlands bedrijf is zijn op deze voorwaarden het Nederlands recht van toepassing.

Artikel 2. Ons assortiment

Ons aanbod is verschillend en verandert mee met de trend. Wij bepalen de prijs, levertijd en voorraad van ieder artikel in de winkel. Omdat een fout in een klein hoekje zit, rekenen we op je begrip wanneer er overduidelijk foutieve informatie wordt gecommuniceerd over een artikel.

Artikel 3. De kassabon

We streven ernaar om een papiervrije webshop te worden, maar natuurlijk kun je gewoon een geprinte kassabon of orderbevestiging bij je aankoop krijgen. Liever nog sturen we je het aankoopbewijs per e-mail toe. Handig, want dan kun je de bon nooit kwijtraken.

Artikel 4. Ruilen of retourneren

Volgens ons passen jij en je aankoop perfect bij elkaar, maar mocht je de match zelf toch niet zo succesvol vinden, dan kun je je aankoop altijd terugbrengen. We hanteren bij retourneren de volgende voorwaarden:

  • Als je niet tevreden bent met een artikel, of wanneer het toch niet goed past in je interieur, heb je 14 dagen bedenktijd. Een artikel retourneren of omruilen hiervoor neem je contact met ons op en kijken we naar de handigste optie voor beide partijen. Retourneer je aankoop altijd in de originele verpakking en met een aankoopbewijs. Je mag een ander artikel uitzoeken in de webshop of je kiest een cadeaubon of het aankoopbedrag terug. Na de 14 dagen bedenktijd mogen wij een retour weigeren..
  • Kies je ervoor om het aankoopbedrag terug te krijgen, dan storten we het bedrag terug op de pinpas, creditcard of cadeaukaart die je hebt gebruikt om te betalen. Een online aankoop kun je terugbrengen in de winkel, maar mag je ook per post terugsturen. Bij een online aankoop storten we het aankoopbedrag binnen 20 werkdagen terug via het bij aankoop gekozen betaalmiddel.
  • Na levering heb je het artikel 14 dagen op zicht. Mochten er tijdens deze periode gebruikssporen ontstaan, Dan kunnen wij de retour weigeren. Maak de verpakking voorzichtig open en gooi het niet weg, die hebben we nodig zonder verpakking kunnenn wij de retour weigeren.

Voor sommige artikelen maken we een uitzondering op de retourregels, deze mag je dus niet retourneren:

  • Op maat gemaakte artikelen
  • Diensten en services van DN Meubels (zoals montage)

Artikel 5. Garantie

Natuurlijk krijg je bij ons de garantie waar je wettelijk recht op hebt. Hier geld een termijn van 2 jaar. Met uitzondering van schade of slijtage door onjuist gebruik of onoordeelkundig gebruik. Bij maatwerk producten geld een kleine marge van 2% op de afmetingen van de meubels.

Artikel 6. Transport

We bezorgen je aankoop graag bij je thuis. Je aankopen in de webshop worden voor 50 euro thuisbezorgd. Door onze eigen leveranciers. Dit proberen wij altijd in de afgesproken tijd mocht dit niet het geval zijn houden wij onze klanten op de hoogte met duidelijke afspraken over een nieuwe leverdatum.

Artikel 7. Betalen

Bij de webshop van DN Meubels kunt u veilig betalen met de volgende opties.

Ideal

Creditcard

Paypal

Klarna achteraf betalen.

Artikel 8. Klachten

Ben je onverhoopt niet tevreden over het product of de service, dan kun je natuurlijk contact opnemen met de klantenservice. Zij zullen beoordelen wat wij voor je kunnen betekenen. Omschrijf het probleem duidelijk, houd je aankoopbewijs bij de hand en zorg eventueel voor foto’s van het artikel zodat we je snel kunnen helpen.

Artikel 9. Geschillen

Als we er toch niet samen uit komen, vragen we een onafhankelijke partij om advies. Natuurlijk gaan we er niet van uit dat het zover komt.

Artikel 10. Wijzigingen

Wijzigen worden aan de consument doorgegeven en mogen niet nadelig zijn ten opzichte van de consument.